دوره های آموزشی خبرنگاران در انزلی برگزار می شود
کد خبر: 3613193
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

دوره های آموزشی خبرنگاران در انزلی برگزار می شود

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه انزلی گفت: دوره های آموزشی خبرنگاران در انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از بسیج رسانه استان گیلان، سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی، فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی در جمع خبرنگاران گفت: با وجود بهره مندی بندرانزلی از خبرنگاران و رسانه های توانمند حیف بود که چنین کانونی در بندرانزلی وجود نداشته باشد.

اصحابی با اشاره به اهمیت وجود بسیج رسانه در شهرستانها  افزود: سال گذشته دوره حرفه ای خبرنگاری را در بندرانزلی برگزار کردیم که از برکات و ثمرات همین بسیج رسانه بود.

وی تصریح کرد: فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، سردبیران، مدیران مسئول، عوامل شبکه توزیع نشریات، مدیران فنی، عوامل چاپ و نشر، عکاسان و تصویربرداران خبری از جمله جامعه هدف سازمان بسیج رسانه برای عضو شدن در این قشر تخصصی هستند.

اصحابی با دعوت از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی انزلی برای عضویت در کانون بسیج رسانه این شهرستان گفت: برنامه‌های متنوع تخصصی و عمومی برای این قشر در سال 96 اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به برگزاری دوره حرفه‌ای خبرنگاری و روزنامه‌نگاری در این شهرستان گفت: این دوره آموزشی اواخر سال گذشته و با حضور اساتید ملی علوم ارتباطات برگزار شد.

captcha